Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 kwietnia 2013

Upragnione słońce...

Jeszcze jakiś miesiąc temu nie mogłem doczekać się ciepełka. Ależ piękna pogoda była w tym tygodniu. Szkoda, że weekend taki chłodny :(
Od razu każdemu poprawił się humor. Ludziska częściej się uśmiechają od tego słońca :D
Wszystko budzi się do życia...


Czwartkowa wiadomość zwaliła mnie z nóg. Dowiedziałem się, że osoba której najbardziej nie lubiłem w gimnazjum przepisuje się do mojej klasy. Co gorsza zajmuje ostatnie miejsce a moja przyjaciółka również chciała się przepisać do nas.. Grrrr za jakie grzechy ?! Mało jest takich których nie lubię. Do wszystkich jestem pozytywnie nastawiony i ze wszystkimi rozmawiam ale ten człowiek to wyjątek.

Ostatni tydzień pod względem ocen był dla mnie genialny ^^
Zawiodłem się troszkę na jednym moim koledze... Ech.
W najbliższym tygodniu wybieram się na wagary z moją przyjaciółką. Czy dokonam coming-out'u ? Tego sam nie wiem. Pewnie stchórzę. Zresztą teraz zastanawiam się czy aby na pewno to dobry moment.


Muszę koniecznie podzielić się z wami moimi nowymi ulubionymi piosenkami... ale to w oddzielnych postach.


Dziękuję, że odwiedzacie mój blog ♥



6 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award ;)
    Szczegóły tutaj >> http://dogonicideal.blogspot.com/2013/04/36-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ciekawe jakiej muzyki słochasz ;D
    Życzę powodzenia z kolegą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami publikuję tutaj piosenki które mi się spodobały ;)
      Może łatwiej mi będzie gdy napiszę Ci czego nie słucham :D
      Więc:
      Metal,Disco Polo,Rap,Reggae(tylko Bednarka czasami słucham).

      Muszę napisać posta w którym opublikuję kilka piosenek które bardzo lubię :D

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój blog. Bardzo przyjemnie czyta mi się twoje notki.
    Zapraszam na mojego:
    http://patryszjablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;*
    Na pewno odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń