Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 kwietnia 2013

Przepraszam..

Czasami w życiu człowieka nadchodzi okres kiedy wszystko jest nie po myśli, prześladuje nas niepowodzenie, nic nam się nie udaje, czujemy pustkę... Niekiedy przeradza się to w depresję. Jedni sobie z nią radzą a drudzy niestety nie.
Przepraszam wszystkich, że tak długo nie dawałem oznak życia, że nie pisałem, że nie dotrzymałem obietnicy (np. co do recenzji). Jednak wracam do "blogowania". Omilka, Denis i inni... Wracam ;)


W czasie mojej nieobecności odwiedziło mnie sporo osób z zagranicy. Najczęściej odwiedzali mnie Amerykanie, Niemcy, Rosjanie. Serdecznie Was pozdrawiam oraz innych cudzoziemców. Wysyłam serduszka  ♥♥♥♥♥ ;*


Do napisania ;***


"Nadzieja jest nieodłącznym elementem życia"...


3 komentarze:

  1. W końcu!
    wróciłeś ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałem że tak nie zostawisz pisania :D Ja też mam duuuże tyły (z powodu mojej nieobecności).
      Wiesz... Każdy ma te trudne chwile. Oczywiście są takie które na lajcie można ogarnąć oraz takie zupełnie nie do ogarnięcia ;x Wierzę że dasz sobie radę. W zasadzie to już dałeś ;) Zgadzam się z cytatem który widnieje w poście mogę tylko życzyć wytrwałości, siły + ode mnie mój cytat jak nie sentencja życiowa "Never Lose Hope" :)

      Usuń