Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 marca 2013

Pink ft. Nate Ruess...

Pink i Nate (zespół Fun) to moi ulubieńcy, więc ich duet bardzo mnie ucieszył :)
Nagrali bardzo dobry kawałek. Najpierw trochę poczytajcie a na końcu wysłuchajcie :D

Pink :
kraj: USA
gatunek: rock, pop rock
Alecia Moore (34 lata) zyskała przydomek Pink jeszcze w dzieciństwie, a to ze względu na swoją karnację.Wokalistka pochodzi z Filadelfii, swoją karierę rozpoczęła śpiewając w klasycznym, kościelnym chórze gospel, a jednocześnie w kapeli punkowej.


 Fun :
kraj: USA
gatunek: pop, indie pop, pop rock

Nate Ruess (31 lat). Wokalista pochodzi z  Arizony.
Zespół FUN. istnieje wprawdzie od 2008 roku ale świat usłyszał o nim szerzej kilka miesięcy temu za sprawą nagrania ”We Are Young”, które zdobywa coraz większą popularność w wielu krajach.




"Od początku byłeś złodziejem,
Ukradłeś mi serce i
Ja, twoja uległa ofiara
Pozwoliłam ci zobaczyć te części mnie,
Które nie były do końca ładne.
I z każdym dotykiem
Naprawiałeś je.
Teraz, mówiłeś przez sen
Och, och, rzeczy, których nigdy mi nie powiedziałeś
Och, och, powiedz mi, że miałeś dość
Naszej miłości, naszej miłości. ..."


5 komentarzy:

  1. ahh P!nk i Fun ♥
    Są genialni kocham tą piosenkę :)

    Coś o tym wiem:
    "Od początku byłeś złodziejem,
    Ukradłeś mi serce i
    Ja, twoja uległa ofiara
    Pozwoliłam ci zobaczyć te części mnie,
    Które nie były do końca ładne."

    Nawet z własnego doświadczenia xD
    Dla mnie to się trochę źle skończyło ale mniejsza bo to nie mój blog i nie będę się tutaj zwierzał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogółem nie słucham pink,ale faktycznie ta piosenka mi się bardzo spodobała, wpada w ucho ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę piosenkę ;) A całą twórczość Pink kocham <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, kawałek dobry.;]
    Pink zawsze lubiłam, taka babka z jajami .;D
    Wesołych Świąt życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam P!nk, a ,, Just give me a reason" wymiata. Popieram Claudia, babka z jajami. Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń