Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 marca 2013

O sobie oraz o tym co będę pisał na blogu...

Cześć . Blog pomógł mi stworzyć mój przyjaciel Denis. On również pisze http://www.boprzecieztotylkoja.blogspot.com/ zachęcam wszystkich do przeczytania i częstego odwiedzania :D
Małe co nieco o sobie:
Mam na imię Krzysiek , niektórzy mówią mi Kevin. W listopadzie stuknie mi 17 lat. Należę do społeczności LGBT. Uczę się w I klasie technikum (architektura krajobrazu) . Mieszkam w małej miejscowości na Śląsku. Bardzo lubię geografię , oglądać filmy (pochłaniam 1-2 dziennie) , słuchać muzyki , pływać , biegać.
O czym będzie mój blog ? :
Będę pisał o wydarzeniach jakie mnie spotkały , o moich przemyśleniach i drobnostkach czyli o wszystkim co zemną związane  ;]
Będę polecał filmy oraz muzykę.
Niekiedy napiszę coś z geografii (może kogoś zainteresuje).
Postaram się często pisać ,  żeby było po co wracać ;*

3 komentarze:

  1. Pierwszy!
    No to Kevin powodzenia w pisaniu :*
    Zobaczysz że czasami to nie takie proste :D
    Czekam na więcej ;> ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym ja wiem o wiele więcej o Tobie niż w opisie ;]
      huehuehue

      Usuń
    2. Taaak ty wiesz o wiele więcej :D

      Usuń