Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 marca 2013

Wiosna...

Przepraszam wszystkich ale w ostatnim czasie prześladował mnie pech. Najpierw zepsuł mi się laptop a potem nie miałem internetu. Ale od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem takiego sprzęciku  :

Recenzję z filmu "Syberiada Polska" opublikuję we wtorek lub środę ponieważ szkoła przełożyła wyjście na za tydzień ;)

Zły początek wiosny. Wszędzie śnieg. Zimnooo. Kupno waveboardu się opóźni :(
A mnie się marzy taka pogoda :


Jak wam minął dzień wagarowicza ? Ja musiałem iść do szkoły bo mijał termin odpowiedzi z historii. Opłaciło się bo dostałem dwie piąteczki.

W poniedziałek byłem na drugiej zbiórce żywność i zebraliśmy 3 razy więcej produktów. We wtorek byłem na wykładach o szpiku kostnym (z każdej szkoły z naszego powiatu było po 8 wysłanników).

Pozdrawiam wszystkich czytających mój blog oraz osoby , które piszą miłe komentarze na temat mojego blogu (na zapytaj). Buziaczki dla wszystkich ;***

1 komentarz:

  1. Kurde mnie też już się marzy taka słoneczna, przyjemna wiosna. Już mam dość tej zimy ehhh chciałabym już chodzić w moich kochanych adidasach ;c Miłe spacerki wieczorem ... aż się rozmażyłam :D No ale cóż trzeba wrócić do zimowej rzeczywistości. Jeżeli chodzi o wagary to również musiałam iść do szkoły, gdyż robiliśmy w szkole takie klasowe konkursy, a ja byłam jedną z osób pomagających pani, a nie jestem na tyle nie miła żeby ją wystawić ^.^
    Reina ^.^

    OdpowiedzUsuń