Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 marca 2013

Waveboard...

Wczoraj popołudniu usłyszałem dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć. Okazało się , że przyszły do mnie moje znajome (3 lata młodsze). Spytały czy chciałbym z nimi pojeździć na waveboardzie. Oczywiście zrobiłem dziwną minę i spytałem "Coo tooo jest ?". Wytłumaczyły mi wszystko i zabrały na naukę jazdy. Gdy tak perfekcyjnie jeździły to wydawało mi się , że jest to śmiesznie łatwe. Niestety myliłem się. Na początku nie mogłem przejechać nawet 50 cm. Nie utrzymywałem równowagi i ciągle się wywalałem. Po godzinie udało mi się utrzymać równowagę ale nie potrafiłem jechać prosto. Nauka jazdy prosto zajęła mi jakieś 30 min. Kolejne 30 min. poświęciłem na uczenie się napędzania deski i sterowania nią. Jednak na nauczenie się tego potrzeba więcej czasu aby w pełni opanować. Dziewczyny musiały już iść gdyż miały jechać do domu (mieszkają 100 km ode mnie). Bardzo spodobał mi się ten waveboard. Prawdopodobnie jutro kupię "to" w sklepie sportowym.
Wszystkim polecam bo to naprawdę świetna zabawa ;)

Cena nie jest wysoka. Od 30 zł wzwyż.
Trochę definicji : "Waveboard – inny rodzaj deskorolki, która różni się przede wszystkim tym, że posiada dwa kółka obracające się o 180 stopni oraz nietypowy kształt. Waveboard jest mniej powszechną formą deskorolki. Waveboard jest dyscypliną europejską."
"Jest to surfing,deskorolka i snowboard w jednym."


Wygląda tak :




6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie umiem jeździć na wavboardzie ;c za to na snowboardzie i longboardzie tak ^,^
    W sumie to chętnie bym się nauczył, tylko że potrzebuję dobrego nauczyciela :*
    Longboard jest dużo droższy bo od 350 zł w górę ale opłaca się, serio ;)
    Powodzenia w nauce :* :*
    Denis

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ^.^ Ogólnie znalazłam twój blog przypadkowo, ale spodobał mi się sposób w jaki piszesz no i treść oczywiście też :D Postaram się wchodzić regularnie, jednak niczego nie obiecuję (jak wiadomo nauka to nieprzewidywalna rzecz … no dobra nie wiadomo hehe, jestem niezorganizowana, więc cóż nie potrafię przewidzieć co kiedy zrobię, bo plany zawsze mi się sypią ^^ Jeżeli chodzi o Waveboard to jeździłam na tym tylko raz z koleżanką która mnie do tego na mówiła w bodajże Selgrosie XD, po tym co tam robiłyśmy ludzie pewnie pomyśleli sobie, że nienormalne jesteśmy hehe. Jest całkiem fajny, ale faktycznie ciężko się jeździ, my zrobiłyśmy tak, że jedna z nas szła przodem i trzymała tą drugą, żeby nie spadła :D i się udało. No dobra ja już kończę bo rozpisuję się o jakiś niepotrzebnych bzdurach, nawet nie wiem po co. No cóż w takim razie jak już sobie kupisz Waveboard to miłej nauki i bez poważniejszych obrażeń ^.^ :D

    Reina^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś ,,próbowałam" jeździć na Waveboard'zie ale mi się to nie udawało :D Siostra mnie ciągle trzymała za rękę bo nie mogłam złapać równowagi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jeśli ktoś byłby zainteresowany, zapraszam na bloga o waveboardzie ♥
    http://waveboardpatka.blogspot.com/
    Opisuję tam naukę trików, podaję linki do youtube... Mogę pomóc wam w wyborze pierwszego wave <3
    Zapraszam! (PS. Na moim blogu po prawej stronie pod napisem Reklama podaję link do podobnego bloga, założonego przez koleżankę :3)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. ^.^ Ja jeździłam na Waveboardzie kilka razy i łatwo poszła mi nauka. W wakacje zawsze pożyczyłam se od kogoś i jeździłam
    Teraz chce sobie to kupić tyle że moja koleżanka ma też Waveboarda którego kółka obracają się o 360 stopni i na takim nie umiem jeździć... Te dwa Waveboardy to są inne rodzaje czy co? Bo jeszcze za bardzo się na tym nie znam, a nie chce kupić tego na którym nie umiem jeździć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam waveboarda od wakacji i idzie całkiem całkiem :) tu filmik : https://youtu.be/G0XpKzYC6gg

    OdpowiedzUsuń